Μετά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε σχέση με το ωράριο εξυπηρέτησης των δικηγόρων από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, ο Πρόεδρος του ΔΣΑ, Δημήτρης Βερβεσός, επικοινώνησε με τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ, Χρήστο Χάλαρη, και τον ενημέρωσε για τα σχετικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ.
Μετά ταύτα, ο Διοικητής του e-ΕΦΚΑ απέστειλε τις σχετικές Εγκυκλίους υπ’ αριθ. 196040/28.08.2020 και 219732/18-09-2020 και ενημέρωσε ότι οι δικηγόροι μπορούν να εξυπηρετούνται:
α) κατόπιν ηλεκτρονικού ραντεβού, εντός του ωραρίου κοινού, που είναι 08.00-14.00, και επιπροσθέτως,
β) εκτός του ωραρίου εξυπηρέτησης κοινού, ήτοι από 7.00-8.00 και από 14.00-15.00, με αυτοπρόσωπη παρουσία, με μόνη την επίδειξη δικηγορικής ταυτότητας, σύμφωνα με το αρθ. 34 του ΚώδΔικ (Ν. 4194/2013).
Επισυνάπτονται:
1. Η υπ’ αριθ. 196040/ 28.08.2020 Εγκύκλιος του e-ΕΦΚΑ με θέμα «Εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής κλεισίματος ραντεβού»
2. Η υπ’ αριθμ. πρωτ.: 219732/18-09-2020 Εγκύκλιος του e-ΕΦΚΑ με θέμα «Διευκρινίσεις για τη διαδικασία εξυπηρέτησης από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ».