Η Διεύθυνση Πληροφορικών Συστημάτων ΔΣΑ την 29Η Οκτωβρίου και ώρα 14:00, θα προβεί για τον μήνα Νοέμβριο, μέσω του Πόρταλ της Ολομέλειας (portal.olomeleia.gr) στο άνοιγμα 532 νέων ραντεβού για την ανανέωση ψηφιακών υπογραφών καθώς και στο άνοιγμα 266 νέων ραντεβού για την χορήγηση ψηφιακών υπογραφών.
Συνολικά η αρμόδια υπηρεσία του ΔΣΑ θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει για το Μήνα Νοέμβριο 798 ραντεβού δικηγόρων.
ΟΔΗΓΙΕΣ υποβολής ηλεκτρονικού αιτήματος προς χορήγηση ψηφιακής υπογραφής:
Α). Ηλεκτρονική αίτηση μέσω της πύλης του ΕΡΜΗ:
1) Πληκτρολόγηση της διεύθυνσης www.ermis.gov.gr,
2) επιλογή-κλικ ¨Σύνδεση¨ πάνω αριστερά,
3) επιλογή-κλικ ¨Είσοδος με κωδικούς TAXISnet¨,
4) επιλογή-κλικ ¨Λειτουργίες της πύλης¨,
5) επιλογή-κλικ ¨Πίνακας ελέγχου¨,
6) επιλογή-κλικ ¨Διαχείριση προσωπικών ψηφιακών πιστοποιητικών¨,
7) Επιλογή-κλικ ¨Υποβολή¨ στην καρτέλα που θα εμφανιστεί.
Μετά την ¨Υποβολή¨ θα εμφανιστεί ένα μήνυμα κειμένου που θα σας παραπέμπει σε ΚΕΠ στο οποίο ΔΕΝ θα μεταβείτε, διότι στην περίπτωσή σας, αρμόδια αρχή για την έγκριση ψηφιακών πιστοποιητικών (ψηφιακή υπογραφή) είναι η Αρχή Εγγραφής του Δ.Σ.Α. και όχι του Κ.Ε.Π. ανεξαρτήτως αν το αίτημά σας αφορά την χορήγηση ή ανανέωση ψηφιακής υπογραφής (ψηφιακών πιστοποιητικών).
Την ανωτέρω διαδικασία έχετε την δυνατότητα να την βρείτε και στο σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών της Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ) "Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης απόκτησης Ψηφιακών Πιστοποιητικών"
Β). Ηλεκτρονική αίτηση μέσω του Πόρταλ της Ολομέλειας:
1)Σύνδεση με τους κωδικούς του πορταλ,
2)επιλογή-κλικ ¨Αιτήσεις¨,
3) επιλογή-κλικ ¨Αίτηση χορήγησης ψηφιακής υπογραφής¨ ή ¨Αίτηση ανανέωσης ψηφιακής υπογραφής¨,
4) Συμπλήρωση των απαραίτητων πεδίων: ημερομηνία, ώρα παραλαβής και αριθμό του εγγράφου ταυτοποίησης με το οποίο θα ταυτοποιηθείτε από το Εντεταλμένο Γραφείο του ΔΣΑ.
5) επιλογή-κλικ ¨πληρωμή¨ ποσού 27,28 ευρώ για το usb/token το οποίο θα σας προμηθεύσει ο Δ.Σ.Α. για όσους αιτηθούν την χορήγηση.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
1. Η ανανέωση της ψηφιακής υπογραφής (ψηφιακών πιστοποιητικών) είναι ΔΩΡΕΑΝ και τα ψηφιακά πιστοποιητικά εκδίδονται από την Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Δεν υπάρχει χρέωση απόκτησης usb/token, εξαιρουμένων των περιπτώσεων:
α) απώλεια ή κλοπή του usb/token,
β) μπλοκάρισμα ή και απώλεια του PUK του usb/token.
Tέλος αμφότερες οι διαδικασίες χορήγησης/ανανέωσης ψηφιακών υπογραφών παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ από τις αρμόδιες υπηρεσίας του ΔΣΑ.
2. Τα ψηφιακά πιστοποιητικά της υπογραφής έχουν ΕΤΗΣΙΑ διάρκεια.
3.Ο έλεγχος της λήξης των ψηφιακών πιστοποιητικών, για όσους αιτηθούν την ανανέωση, γίνεται ακολουθώντας τις επιλογές 1 έως 6 της περίπτωσης Α ως ανωτέρω αναλυτικά περιγράφεται μέσω της Πύλης του ΕΡΜΗ.
4. Σε περίπτωση μη προσέλευσης στο ραντεβού παραλαβής, αυτό, δεν θα χαθεί. Ο επαναπροσδιορισμός του θα γίνει στέλνοντας ονοματεπώνυμο, αριθμό μητρώου και την ημερομηνία του ραντεβού σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected] με θέμα: ¨Απώλεια Ραντεβού¨.
Η υπηρεσία θα ενεργήσει το συντομότερο για τον επαναπροσδιορισμό και την άμεση εξυπηρέτησή σας.
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση των δικηγόρων, τηρουμένων αυστηρά των μέτρων προστασίας της υγείας λόγω Covid-19.